Najlepsze źródło wiedzy
Zaloguj się

Kategorie

menu

Zarządzanie jakością

Typ produktu

Zarządzanie jakością

Niekwestionowanym liderem światowej klasy w zakresie jakości pozostaje Japonia. Określamy jakość, jako zespół elementów, które w efekcie spełniają oczekiwania klienta. Robocza definicja wywodząca się z Japonii brzmi: „jakość to wszystko, co można poprawić”. Zarządzanie jakością natomiast wiąże się kontrolą i sterowaniem procesami, które do tej najlepszej jakości mają doprowadzić. Na czym polega i jak opracować skuteczny system zarządzania jakością? Książki z tego działu omawiają szereg podstaw teoretycznych i zawierają wiele praktycznych wskazówek, które pomogą to osiągnąć.
 

Najlepsze książki o zarządzaniu jakością

Temat zarządzania jakością jest jednym z ważniejszych do poruszenia, jeśli jesteś lub planujesz zostać leaderem, przywódcą, skutecznym przedsiębiorcą. W tym dziale znajdziesz książki na temat zarządzania jakością, zarówno polskich jak i zagranicznych autorów. Nie zabraknie również inspirujących wydawnictw o tym, jak z tematem jakości radzą sobie największe firmy na świecie. Jeśli potrzebujesz kompleksowego przewodnika o tym, czym jest zarządzanie jakością, proponujemy książkę Jana Myszewskiego Jakość kosztuje. Autor odpowiada na pytanie: na czym polega zarządzanie jakością w organizacji? Stosowane z powodzeniem na całym świecie koncepcje dotyczące zarządzania jakością omówione zostały również w innych w bestsellerowych książkach.

 

Zarządzanie jakością, książki, które warto przeczytać:

Strategia lean, Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize

Lean w biurze i usługach, Drew Locher

KAIZEN ™ jako strategia, Imai Masaaki

Praktyczny przewodnik 5s, Marcin Kamieński, Ludwik Sieczkowski

Office Samurai: Lean w biurze, Michał Wolak, Andrzej Kinastowski

 

Zarządzanie jakością związane jest z zarządzaniem całą firmą, jakością kierownictwa, pracowników, kultury pracy. Lektura tych książek, poświęconych w całości tematowi zarządzania jakością, obala panujące przekonanie, że za jakość należy więcej zapłacić. Wdrożenie procesów zarządzania oznacza jednak ciągłe doskonalenie i eliminację marnotrawstwa. 

 

Specjaliści do spraw jakości

Niezwykłe lekcje dla każdego lidera znajdziesz w książkach o zarządzaniu największymi firmami świata, których działania wyznaczają trendy w świecie biznesu.

Projektowanie przyszłości. Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development – książka określana już jako przewodnik dla zainteresowanych rozwojem produktu.

Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR John Doerr.

DROGA TOYOTY, 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata.

Jan M. Myszewski
Jakość kosztuje
Jakość kosztuje
Studium zarządzania sprawnością procesów organizacji
74,92 
Jan M. Myszewski
Jakość kosztuje OUTLET
Jakość kosztuje OUTLET
Studium zarządzania sprawnością procesów organizacji
49,95 
nakład wyczerpany
James M. Morgan, Jeffrey K. Liker
Projektowanie przyszłości
Projektowanie przyszłości
Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development
63,68 
Drew Locher
Lean w biurze i usługach OUTLET
Lean w biurze i usługach OUTLET
Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym
24,95 
niedostępny
Marcin Kamieński, Ludwik Sieczkowski
Praktyczny przewodnik 5s, czyli jak wdrażać, żeby wdrożyć OUTLET
Praktyczny przewodnik 5s, czyli jak wdrażać, żeby wdrożyć OUTLET
19,95 
chwilowo niedostępny
James M. Morgan, Jeffrey K. Liker
Projektowanie przyszłości OUTLET
Projektowanie przyszłości OUTLET
Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development
42,45 
chwilowo niedostępny
John Doerr
Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR OUTLET
Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR OUTLET
Mierz to, co istotne dla firmy, i skutecznie zarządzaj celami
27,45 
niedostępny
Jarosław Rubin, Wiesław Grabowski, Marek Naumiuk
ZWINNOLOGIA OUTLET
ZWINNOLOGIA OUTLET
Innowacyjne podejście do zarządzania zmianą
24,95 
chwilowo niedostępny
Imai Masaaki
Gemba Kaizen OUTLET
Gemba Kaizen OUTLET
Zdroworozsądkowe podejście do strategii ciągłego rozwoju
39,95 
chwilowo niedostępny
Karyn Ross, Jeffrey K. Liker
Droga Toyoty do doskonałości w usługach OUTLET
Droga Toyoty do doskonałości w usługach OUTLET
Jak rozwijać Lean w firmie usługowej
37,45 
chwilowo niedostępny
Michał Wolak, Andrzej Kinastowski
Office Samurai: Lean w biurze OUTLET
Office Samurai: Lean w biurze OUTLET
14,95 
chwilowo niedostępny
Jeffrey K. Liker
DROGA TOYOTY OUTLET
DROGA TOYOTY OUTLET
14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata
34,95 
chwilowo niedostępny
Salim Ismail, Michael S. Malone, Yuri van Geest
Organizacje wykładnicze
Organizacje wykładnicze
Dlaczego nowe organizacje są dziesięciokrotnie lepsze, szybsze i tańsze niż tradycyjne (i co zrobić z tą wiedzą)
37,42 
chwilowo niedostępny
Tomasz Olejniczak
Czy kultura ma znaczenie? EBOOK
Czy kultura ma znaczenie? EBOOK
ZZL w japońskich fabrykach w Polsce
31,42