Zbigniew Pawlak

Zbigniew Pawlak – doktor nauk ekonomicznych, pracownik naukowo-dydaktyczny w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Zainteresowania naukowo-badawcze: organizacja i zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie finansami, projektowanie i zmiany organizacyjne, konsulting w zarządzaniu, zarządzanie w sporcie i turystyce. Autor i współautor ponad 160 publikacji (w tym kilkudziesięciu książek). Wykładowca na studiach podyplomowych oraz szkoleniach dla konsultantów i kadr kierowniczych. Prezes zarządu firmy Management Consulting Centre PARTNER sp. z o.o. Doradzał zarządom wielu przedsiębiorstw i grup kapitałowych, w tym: PKN Orlen S.A., Grupa Lotos S.A., Poczta Polska S.A., TP S.A., PKP S.A., PGE S.A., Tauron S.A. i in. Autor i współautor kilkuset: ekspertyz, analiz, ocen, opinii,projektów inwestycyjnych, strategii rozwojowych, biznesplanów i wycen przedsiębiorstw. Zainteresowania pozazawodowe: filozofia, sztuka, poezja, sport i turystyka.